piątek, 13 czerwca 2014

black & white decor

Znacie moje zamiłowanie do czarno-białego trendu w modzie ale przyznam się Wam do tego, że ten styl również uwielbiam jeśli chodzi o aranżację wnętrz.

Moim zdaniem idealnie sprawdza się również w dekororacjach naszych domów. W zależności od dodatków ozdobi zarówno minimalistyczne jak i bogato zdobione wnętrze. Oczywiście mnie bliższy jest przepych niż minimalizm dlatego dziś pokaże Wam kilka inspiracji takich właśnie miejsc.







źródło : PINTREST

Tak jak widzicie czasem wystarczy zmiania poduszek lub dywanika a wystrój naszego pomieszczenia zmieni się niemalże w oku mgnienia.

DODATKI DO KUPIENIA NA WESTWING.PL gdzie w tej chwili trwa kampania dzięki której możecie dostać powyższe rzeczy w bardzo atrakcyjnych cenach.









Jeśli spodobał Wam się ten post dajcie mi znać a z całą pewnością będzie takich więcej. 





9 komentarzy:

  1. uwielbiam ogladac takie inspiracje, pewnie ze post sie podoba! :)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super to bardzo się cieszę, bo mam zamiar w przyszłości poświęcić temu trochę czasu...

      pozdrawiam

      Usuń
  2. Poduszki są fantastyczne ! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ohh tak moim zdaniem wystarczy właśnie taki mały szczegół by nasze pomieszczenie uzyskało inny nieco wygląd

      Usuń
  3. Biało - czarne wnętrza, to coś co lubię ;))) mega chcialabym w swoim wlasnym domu takie miec w przyszlosci. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też mam nadzieję, że w przyszłości uda mi się nieco zmienić wygląd mojego mieszkania, póki co poszukuję inspiracji no i pięniążków ;)

      Usuń
  4. piękne!!! też mam fioła na punkcie wnętrz :)) w przyszłym roku będę mogła się "wyżyć" w wykańczaniu i urządzaniu domu :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam taki styl <3

    pzdr;*
    http://fashionbynovika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Share with Us your thoughts
with LOVE Katerina & Mags